Przejdź do treści

Powiat uruchamia specjalny telefon dla pasażerów

Informacje, 15 lipca 2015 09:39

​Brak rozkładów jazdy na przystankach, fatalny stan pojazdów, nieprzepisowa jazda kierowców – to tylko niektóre z opinii mieszkańców na temat lokalnych prywatnych przewoźników. Naprzeciw takim przypadkom postanowiło wyjść starostwo powiatowe i uruchomiło specjalną linię telefoniczną, gdzie pasażerowie mogą zgłaszać uwagi dotyczące przewozów pasażerów.

Podziel się

Linia czynna jest całą dobę, a wszelkie uwagi można zgłaszać pod nr tel. 33 823 26 40.

Na terenie Powiatu Wadowickiego kursują codziennie setki busów i autobusów, przewożących pasażerów. Jednak tylko przewoźnicy, którzy na swojej trasie wyjeżdżają poza granice gmin i zarazem nie wyjeżdżają poza krańce powiatu, znajdują się pod nadzorem Starosty Wadowickiego. 

Kontrole nad pozostałymi sprawują gminy, jeśli kurs przewoźnika odbywa się wyłącznie w ich granicach, a w przypadku linii wykraczających poza obszar powiatu – Urząd Marszałkowski. 

Pod nadzorem Starosty Wadowickiego, wydającego zezwolenia na przewóz pasażerów, znajduje się 18 przewoźników, którzy łącznie obsługują 57 linii komunikacyjnych na terenie powiatu.

Rozkład jazdy busów

Podziel się
Skip to content