Przejdź do treści

Powiat uruchamia specjalny telefon dla pasażerów

Informacje, 15 lipca 2015 09:39

​Brak rozkładów jazdy na przystankach, fatalny stan pojazdów, nieprzepisowa jazda kierowców – to tylko niektóre z opinii mieszkańców na temat lokalnych prywatnych przewoźników. Naprzeciw takim przypadkom postanowiło wyjść starostwo powiatowe i uruchomiło specjalną linię telefoniczną, gdzie pasażerowie mogą zgłaszać uwagi dotyczące przewozów pasażerów.

Podziel się

Linia czynna jest całą dobę, a wszelkie uwagi można zgłaszać pod nr tel. 33 823 26 40.

Na terenie Powiatu Wadowickiego kursują codziennie setki busów i autobusów, przewożących pasażerów. Jednak tylko przewoźnicy, którzy na swojej trasie wyjeżdżają poza granice gmin i zarazem nie wyjeżdżają poza krańce powiatu, znajdują się pod nadzorem Starosty Wadowickiego. 

Kontrole nad pozostałymi sprawują gminy, jeśli kurs przewoźnika odbywa się wyłącznie w ich granicach, a w przypadku linii wykraczających poza obszar powiatu – Urząd Marszałkowski. 

Pod nadzorem Starosty Wadowickiego, wydającego zezwolenia na przewóz pasażerów, znajduje się 18 przewoźników, którzy łącznie obsługują 57 linii komunikacyjnych na terenie powiatu.

Rozkład jazdy busów

Podziel się

Audycje / Posłuchaj więcej podcastów

Skip to content